Monday, April 1, 2013

愚人节

今天嘛,还以为一切如常,怎知刚不久就被我的班长整蛊。CJ Junn,我会记得你的!XD 
他:u try go to google 
我:why 
他:there is a google nose there, u press in 
我:my line here very suck leh 
他:nvm la, later u try...is regarding about we can smell smth from the internet...from google 
我:entered the page jor...then ? 
他:press the google nose 
我:pressed jor 
他:watch the video 
我:couldn't see la...line too suck 
他:then u back to search page...search for pizza 
我:then ? 
他:press smell and see got smell or not 
我:no smell also 
他:me too..that's why i ask u can smell or not 

说真的,按了后,我和室友都很认真地去嗅,等待奇迹(希望能嗅到味道)。结果,都没任何东西。后来,其中一个室友说,“我们换榴莲,榴莲比较容易嗅到。” 我又说,“不如放点心?” 全场突然爆笑!更好笑的是,我们真的换了榴莲,又很很很认真地去嗅。天啊!一群大学生真是闷到疯了,那么傻的事都去做。哈哈哈哈。。。。 
没办法咯,这里就是那么无聊,不做些无聊傻事,生活怎能会风趣些呢?

No comments:

Post a Comment